Monday, November 21, 2011

Es weinachtet!

Uskumatu, kui tavaliselt tuleb mul Weinachtsstimmung (jõulutunne) esimese lumega, siis seekord tegi Schönbrunni jõululaat veel sadamata lume eest suure töö ära. Oh seda ilu ja toredust! Külma vastu aitas kuum (kookose) punch ja soe (Gemüse) supp.


Sooja suppi serveeriti leiva (meie mõistes saia) sees. See oli kui hiigel vastlakukkel, millel kaan pealt ja sisu välja võetud, asemel aga supp. Es war lecker:D

 Kuum punch on üks must be (seda lihtsalt peab proovima). See meenutab meie glögi, aga pole päris sama. Valikus apelsini, õuna, kookose jm, ka alkoholivaba (Kinderpunch). Mida küll ilma selleta külmaga teha?!


Sissepääs laadale


 Ma ei oskagi öelda, mida seal kõige rohkem leidus, aga kindlasti oli seal üks peamisi kaupu inglid.

Liis! Mul tuli nende piltidega seoses see lugu meelde
Ingel
Inimene küsis oma inglilt: "Miks siis, kui mul kõik hästi oli, 
käisid sa mu kõrval ja liival oli näha kaks paari jälgi - minu ja sinu omad -, 
siis aga, kui mind tabas ebaõnn, 
jätsid sa mu maha ning ma nägin liival vaid ühtesid jälgi?"
Ingel vastas: "Kui sul olid rasked ajad, siis ma kandsin sind kätel."

See oli ka üks mu lemmikputkasid, mille juurest on raske eemale minna. Võrratu kaneelilõhn!!!!!!!!! 
Aa, proovige kohvi kaneeliga. Ma enam ilma ei joogi:D


Rina - tsekka seda valget karu!


 Piparkoogimajad

Natuke scary moviet



Maile, Tuuli, Maret

Käbi-päkapikud



 Iga putka oli kuidagi eriliselt kaunilt sisustatud. Selle mee-putka juures vajus mul suu lahti, kui palju erinevaid asju saab meest, vahast ja taruvaigust teha.....


Kui keegi oleks ise selle peale tulnud, mis see on, siis see saab minult mmmmmmmmmusi.

See on arvatavasti üks esimesi kalkulaatoreid. Mehaaniline. Ahvi jalad näitavad arve, mida korrutada ja käte vahel on vastus :)

Hipi auto Birxile!

Alati särav Isabela


Es weinachtet ja mitte vähe.

3 comments:

  1. Issand kui mõnus! Jõulutunne tuli kohe peale! Muideks Püssirohukeldris müüakse ka sellise saiast poti sees suppi aga ma ei oska selle maitset kommenteerida, olen vaid näinud.

    ReplyDelete
  2. Inglid!! NII palju ingleid!! :)))
    Väga lahe, et teil sealpool juba jõulutunne käes! Loodan, et meilegi see varsti saabub! Hetekl on küll vihmane :D

    ReplyDelete
  3. Mega ilus, eriti need lumememmed:P

    ReplyDelete