Thursday, September 29, 2011

Midagi vana, midagi uut...

Alo!

Kõigepealt vanad võlad: siin on pilte esmaspäevasest Ride-club peost. Enjoy!
 Erasmuslased: Venemaa, Kreeka, Saksamaa, Belgia, Ungari, Eesti, Kreeka (2)

Erasmus ja muu

Kolmapäeval käisime Viini Ülikooli peahoones ja pärast tegime jalgsi väikse linnatuuri. 
Julie`ga. Elevant oli populaarsem kui see muuseum.

Viini tänavatel kohtab päris palju tänavakunstnikke, üks jäi eriti silma. Vabandust videokvaliteedi pärast, aga vähemalt saate aimu talendist:
 

Aa, ja ma leidsin ka ühe ülihea video Bloody Brain valmistamisest: http://www.youtube.com/watch?v=tR9IuxQkYWQ&feature=BFa&list=WL50545B9845BC1725&lf=mh_lolz

Nüüd tänasesse päeva tagasi.
Täna hommikul võttis mind rajalt maha üks Greenpeace aktivist ja tahtis klubisse värvata. Tavaliselt ma keeldun igasugusest tülitamisest tänaval (v.a tee küsimine:D), kuid selle rohelises pluusis naise vastu polnud mul midagi ja Greenpeace on ju ometi hea. Aga pärast väikest moosimist ja kümme korda mu nime korrutamist (Jana, maailmalõpp on lähedal, kui see tuumajaam sinna ehitatakse) muutus asi tüütuks. Ma olen kogu oma südame kodade ja vatsakestega Greenpeace poolt, nad tõesti hoolivad ja tegutsevad, aga kuna tuumajaama teema on ikkagi väga tundlik, siis ma siin seisukohta ei võtaks. Ma tean neist ohtudest, aga ometi ei kujuta me oma elu ette ilma elektrita... Niiet parem on vait olla. Ja osalt sellepärast keeldusin ka igakuisest Greenpeace rahalisest toetamisest, teisalt sellepärast, et kui vaba raha ei ole, siis seda ei olegi. Oeh!

Kolmapäeval käisin veel Viini Ülikooli spordikeskuses ja registreerusin afrotrenni!!!!!!! Iga päev netis vaatasin, kas veel kohti on ja nüüd olengi nimekirjas. Jehuuuuuuuuuu! Treeneriks on Jimenez-Estevez Jerson. Kes viitsib, see kuugeldab ja saab aru, miks ma algajate kursuse võtsin. Igaljuhul loodan ma sellest trennist palju ja neljapäeva õhtud on sisustatud pärast koolipraktikat. Aa ja seda ka, et see kord nädalas trenn maksab ainult 36 euri ja seda terve semestri eest! Viini ülikoolis! Järgmine neljapäev ongi esimene tund, siis jagan muljeid. 

Seltsielu praegu soigub, sest on vaja tegeleda ka igapäevaste asjadega, mis lihtsalt vajavad ajamist: ainetele registreerumine, poetuurid, pangakonto avamine jne. Ja sõnavara areneb ka jõudsalt:
Suppenschüssel (supikauss)
Kelle (kulp)
Kleiderbügel (riidepuu)
Verstopfung (veeummistus)
Kontoauszug (kontoväljavõte)
Banküberweisung (pangaülekanne)
Kontobewegung (tehing)
und so weiter... ei midagi keerulist.
Rumeenia keel areneb küll väga tagasihoidlikult, aga ma juba suudan eristada mõningaid sõnu ja kümneni lugeda! 

Nädalavahetuseks on plaanis reedel minna Praterisse (lõpuks ometi! Kõik muudkui räägivad kui ilus ja lahe seal on, aga siiani pole jõudnud) ja laupäeval muuseumiööle. Prater on üks linnajagu Viinis, kus on palju ostukeskusi ja karuselle. Seal on ka Riesenrad! Aga see muuseumiöö on iga-aastane, kus mingi summa eest saab õhtul 6st alates külastada kõiki Viini muuseume. Aga seal pidi olema (Michel ütles) alati väga palju rahvast ja liikumiskiirus väga väike ehk siis palju ootamist... Aga Klimti tahaks ikkagi näha:D

Seniks aga:
unu
doi
trei
patru
cinci
şase
şapte
opt
nouǎ
žece
Noapte bunǎ! (Rumeenia keeles: head ööd!)

PS: Täna sõime pannkooke (clǎtite), aga mu lemmiksõna on bine (hästi).

3 comments:

  1. Erti, ori, sami... (Üks,kaks, kolm - Gruusia keeles) Tubli Jana!! Sõnavara suurendamine on tubli töö! Ja kui oskad juba 10-ni lugeda, on ka suur saavutus!!! :))
    Ootan huviga sinu trenni muljeid! Eestis võiks ka mingi kompu treener olla. Va Juri! :D
    Ootan ka seltsielus uusi tuuli! Hiihiiihiii :D

    Ole bine tubli!!! :)))

    ReplyDelete
  2. hull vinge muusik. kui midagi veel sellist vahvat kohta siis filmi:P

    ReplyDelete
  3. Mhmh. Ma jäin ka suu ammuli kuulama ja siis vaatasin, et mis toimub. Raske oli ligi pääseda ka, sellepärast sain vaid külje pealt filmida. Püüan ikka silmad-kõrvad lahti käia ja digikas on ka kogu aeg kotis.

    ReplyDelete