Sunday, October 23, 2011

The fancy party

Pealkiri on küll inglisekeelne, aga ma püüan ikka eesti keeles kirjutada ja mitte ingliskeelseid väljendeid teksti sisse pookida (päris õudne on ju lugeda, kui iga teine sõna on kreisi, oh my god või party... ). Lihtsalt ma ei oska paremat pealkirja laupäevaõhtusele peole panna. Kõik oligi fancy.

Ma ei olnud tõesti ammu peol käinud ja nagu ei tundnud sellest puudust ka. Olen vist maininud, et mingi talveune-eelne olek on kogu aeg peal, ainult sööks ja magaks... Aga ikkagi nädalavahetus ju ja seda ei tahaks päris maha magada. Nii otsustasimegi Georgiana ja Isabelaga kindlasti midagi teha ja nt kuhugi välja minna. Pakkusin, et lähme Floriditasse - mõned erasmuslased on seda kohta soojalt soovitanud: saab palju tantsida ja muusika on ülihea. Mhmh, natuke googeldamist ja otsustatud. Lähme sinna!

Floridita on Kuuba tantsuklubi, midagi teistsugust, sest olen ka seda maininud, et siiani pole need klubid, kus käinud olen, just erilist muljet jätnud. Siit saate kuulata natuke ladinarütme: http://www.floridita.at/floridita/unsere_musik.php Paremal Musik anhören ja kohe hakkab mängima järjest 6 lugu ilma allalaadimiseta :D

Natuke eellugu. Tegime laupäevaõhtul köögis pannkooke ja siis tuli äkki uksest sisse Christian, "ühika boss" ja pakkus tasuta pileteid ühele peole, mis muidu maksaks 15 € (!!!). Ega ma alguses aru ei saanud täpselt, mis peole me lähme ja kellega, aga teised köögiasukad muudkui, et muidugi minge, ülihea võimalus ja Floriditasse saate ju teinekord ka minna. Ja kuna teised polnud sellest peost huvitatud, siis muutsimegi plaane ja otsustasime koos Christianiga peole minna. Ainult, et me peame 45 minutiga valmis jõudma... Ja me alles alustasime nende pannkookidega... Üks Georgiana sõber jäi neid küpsetama, sõime kiirelt, jõudsin veel teha ühele tüdrukule patse peoleminekuks ja loomulikult tuligi 5 minuti meik, jälle. Ha, ma olen selles proff! Ja kuna minu reisikohver (see ainuke, 23 kilo ja neli kuud Austrias, ma olen ka minimaalses pakkimises proff) sisaldas ainult paari peoriiet, siis jõudsime valmis veel enneaegseltki...

Üks ilus koht , millest mööda jalutasime, kui peole läksime.

Ja pilte sellest fancist peost.

Palee Liechtensteini sissepääs. Palee ees seisid need fancyd autod ja keskel reklaamib see fancy tünn taramtaraaa..........................viina, mis pidi maksma 300 € (700 ml). Ma loodan, et kuulsin õigesti, sest see nr tundus mulle ka USKUMATUNA. Naersime Isabelaga, et kui meil oleks 600 €, kas me siis maksaksime kaks kuud üüri Viini ühika eest VÕI maksaksime üks kuu üüri ja ostaksime pudeli Nefti...



 Ja meie peoseltskond: Christian, Georgiana, Isabela, Gregory ja Natali.

Peo atmosfäär.

Georgianaga. Peolt naasime, käes fancy bag. Iga külaline sai kaasa sellise kotikese ja see sisaldas üllatus-üllatus: näosprei (Ecospa), niisutavad salvrätid (Kleenex), sisustussalongi visiitkaar, 10 € väärtuses kinkekaart (Ecospa) ja veel natuke reklaami.  

(Aa, need ilusamad pildid ma varastasin, aga teised on tehtud Isabela telefoniga.)

Igaljuhul Christianil oli väga hea meel , et me talle seltsiks olime (tegi meile kõigile muudkui jooke välja :D).  Arvatavasti olime me sellel peol ka ainukesed tudengid. Ülejäänud rahvas oli tunduvalt vanem ja ülišikilt riides. Pidu ise nägi välja selline, et inimesed jõid oma jooke (ja joogid maksid ikka meeletult, nt Mojito 9,9€, ok parem näide on mineraalvesi - 3,5 €), saalis mängis dj (aga keegi ei tantsinud) ja aeg-ajalt vaatasime moeshowd, mis aga polnud kuigi hästi korraldatud, sest catwalk-lava polnud ja inimesed sagisid mõnikord modellide eest mööda. (Moes on punased, sinised ja mustad peokleidid, kasukad ja suled). 

Ma vaatasin Georgianale otsa ja küsisin, et millal see pidu siin lahti läheb? Tema vastas, et see ONGI pidu. Ahah, ei mingit tantsimist, lihtsalt joo ja suhtle... Meid tutvustati küll erinevatele inimestele, kes meie laua juurest mööda käisid ja Christiani tervitasid, aga nende suhtluskeel on ikkagi väga kiire ja midagi kaasa rääkida ma küll ei osanud. Ka Christian räägib tugeva austria-aktsendiga, niiet minul on nt väga raske midagi esimesel korral ta öeldust tabada.

Kokkuvõttes oli see mu kõige fancym (peo õhkkond), igavam (me ainult seisime terve aja ühe laua taga) ja odavam (maksin ainult karderoobi eest 2 €) pidu, kus käinud olen. Aga ma tean, kellel oli seal veel igavam....turvameestel.

Ja kuna me olime ennast üles löönud ja head tuju ei sa ikkagi raisku minna lasta, siis läksime edasi Floriditasse. Täiesti teistsugune õhkkond, muusika ja inimesed. Aga ma sain terve õhtu tantsida. Ja meil oli lõbus. Natuke tulid meelde Maailma-ajad... See on tõesti klubi, kus keegi ei seisa nurgas, klubi liigub sõna otseses mõttes ladina rütmis. Mind pole mitte kunagi üheski klubis niipalju kordi tantsima kutsutud ja kuigi ma olen tantsinud terve oma elu, oli ikkagi kuidagi teistmoodi kõik.

Aga, kui mõni inimene saab energiat teistest inimestest, siis mind väga väsitab külg-külje kõrval sagimine.  Ja ühel hetkel, kui Isabela mulle sosistas, et kas sa panid tähele seda meesteringi meie ümber (?) hajusime vaikselt väljapääsu juurde ja läksime koju. 

Ülihea ikka, et nädalavahetusel metroo ööpäev läbi sõidab. Aga see 14 min, mis me jaamas ootama pidime venis ikka meeletult. Me jõudsime oma fancy bage 3 korda üle vaadata :D Kõigil olid jalad väsinud ja ainuke unistus kiirelt magama saada.

Aga, nagu ikka, party people magavad kaua ja pühapäev on ikka pühapäev. 
Minu teine pool pühapäevast kulus saksa keele kodutööle. Pidime kodus järgi vaatama, mida kujutavad endast austriapärased toidud (tv-s oli ainult nimekiri). Ja see hakkas mind nii huvitama, et ma muudkui googeldasin ja tõlkisin :D Lugesin retsepte ja imetlesin pilte :D Ja siis, kui ma jõudsin Fritattensuppe juurde, tabas mind suur äratundmishetk: seda olen minagi söönud! Üks esimesi päevi, kui ka Georgiana sõbrad siin olid käisime ühes välikohvikus söömas ja seal ma saingi seda pannkoogi lõikudega suppi!

Koostasin ka väikse pildiülevaate tuntumatest magusatest roogadest, sest enamus austriapärastest originaalsetest toitudest ongi maiustused. Siin väike näide (aga mitte kõik): 

Delicious, ha! Kas pole mitte hea põhjus Austriasse sõitmiseks?

1 comment:

  1. Mina ootasin uut blogi neljapäevaks, aga üllatus, üllatus. Täna juba järgmine sissekanne! Ja veel milline - FANCY! :D
    Hullult fäncy koht! Kuid arusaadav, miks seal inimesed ei tantsinud - muidu nad ei oleks saanud enam fancyd olla. Kes see ikka higiselt ilus on :D
    Ohh! LAdina rütmid! KIujutan juba silme ees ette, kuidas inimesed oma puusi nõksutasid!
    Ja need koogid.... Kohe tahaks ühe osta :D

    ReplyDelete