Sunday, October 30, 2011

Mödling

 Pilte meie esimesest Erasmuse ekskursioonist.

 Peaaegu kogu meie rahvusvaheline seltskond ühel pildil. Terve reedene päev värskes õhus.


Kõik algas aga sellest, et sõitsime rongiga Viinist välja Mödlingisse. See on väikelinn Viinist lääne pool ja tuntud kui suvitus- ja puhkuskoht. Seal asuvad paljude inimeste suvekodud, aga selle väikelinna elanikkond kasvab pidevalt. Kõigepealt tegime ekskursiooni linnas. Herr Bauer rääkis natuke ajaloost ja juhtis tähelepanu vaatamisväärsustele.
 Selles majas asus Beethoveni suvekodu. 
Ühtlasi leidis ta sellest linnast ka oma armastuse ja komponeeris "Für Elise"

 Tähelepanu ümarkaartele.

Tee sisehoovi.

Julie ja Nike. Linnaekskursioon.

Ja edasi suundusime loodusesse :D

Mööda kohati vägagi järsku teerada...

Aga vaade läks järjest ilusamaks.

Tee peale jäi üks kabel

ja kirik.

 Tegelikult jäi sellest ekskursioonist kõige rohkem meelde see, et kõik muudkui pildistasid :D Igal pool ja igas poosis ja igaühega :D


 Üks mu reisi eesmärke - näha Alpe - on nüüdseks täidetud. Ja sinna läheks igakell ja iga ilmaga tagasi.




Meie ainukese türgi tüdruku Gülnuriga.

 Gabriel ja Manuel

Ma vist ei pea mainima, kui rahule ma selle ekskursiooniga jäin. Nii vinge seltskond, mägironimine ja need vaated... Ootan juba järgmisi väljasõite :D




4 comments:

  1. Vaatasin siin pilte ja mõtlesin, et sul oli vist ainukesena külm! :D Kes t-särgi peal ja kes niisama kamps seljas.. Kuid Janal ikka paks jope ja kindad! Tubli tüdruk! :))
    Ja loodus on seal väga ilus.. Eriti meeldivad mulle värvilised puud, mis on mõne pildi pealt hästi näha! :)
    Kui sina ootad uut blogi, siis mina ootan uut sissekannet ! :))

    ReplyDelete
  2. Tuuli, sa tabasid naelapea pihta. Mul tõesti oli külm. Ma olen üks väheseid, kes tuleb nö külmast riigist (põhja poolt), aga tead, mul on isegi metroos kindad käes. Pärast mäest ülesronimist läks muidugi soojemaks :D

    ReplyDelete
  3. Ma vaatan, et sa oled omale uue jope ostnud. Ilus, sobib sulle:P

    ReplyDelete
  4. Mkm, see on Georgiana jope, laenasin seda matkaks.

    ReplyDelete